SZOLGÁLTATÁSAINK
Szolgáltatásmenedzsment (IT Service Management)
- ITIL® alapú informatikai háttér nyújtása az incidensek és problémák gyors és hatékony kezeléséhez a Polymath termék segítségével
Portál rendszerek
- Vállalati portálok, kisalkalmazások fejlesztése, nyílt szabványokra épülő megoldások által
Egyedi Front-End megoldások
- Egyéni igényeknek megfelelő Front-End rendszerek fejlesztése,
ami kiugróan magas fokú testreszabhatóságot és maximális rugalmasságot biztosít vállalata számára
Flotta ajánlat nyilvántartó
- Gépjármű flotta ajánlat nyilvántartó rendszer biztosítási termékekhez
Keretrendszeri támogatás
- Többrétegű, Java szabványokra épülő keretrendszer.
Szolgáltatásainkat INTRANET/INTERNET alapú megoldások által nyújtjuk, melyek előnyei
Intranet/Internet alapú rendszerek előnyei
- Nincs szükség asztali hardverfrissítésekre az egyes alkalmazások újabb verzióinak futtatásához
- Az alkalmazások központosított támogatást kapnak
- hozzáférés (üzemeltetési téren nem igényelnek egyedi tűzfal konfigurációkat, mégis szélesebb körben elérhetőek)
- engedélyezés (a felhasználóhoz tartozó jogosultságok kiosztása válik lehetővé)
- biztonság (az alkalmazás által használt adatok csak a szerveren lelhetőek fel)
- biztonsági mentés/helyreállítás (a szerver üzemeltetése által megoldott feladat)
- vírusok elleni védelem (a programok nem az asztali gépen futnak, így hagyományos vírusfertőzés lehetősége nem áll fenn)
- az alkalmazások frissítését, monitorozását elégséges a központi szerveren megoldani
- On-line tulajdonságok
- lehetőség van a bevitt adatok azonnali ellenőrzésére akár más társrendszerek bevonásával is
- megoldhatóvá válik a bevitt adatok célirányos háttérrendszer felé való azonnali továbbítása
- az alkalmazások használatát elemző riportokhoz szükséges nyers adatok felhasználás közbeni előállítása